ІНТЕРПРЕТАЦІЙНІ ДЖЕРЕЛА ПЕДАГОГІЧНОЇ ІСТОРІОГРАФІЇ: ПРОБЛЕМИ ОПІКИ НАД ДІТЬМИ У ПОЛЬЩІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-71-76Анотація
У статті представлено класифікацію джерельної бази історико-педагогічного дослідження проблеми опіки над дітьми у Польщі, схарактеризовано чотири підгрупи інтерпретаційних джерел. Для створення цілісної і ґрунтовної картини опіки над дітьми у Польщі важливо враховувати властивості джерельної бази.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-19
Як цитувати
Карпенко, О. (2018). ІНТЕРПРЕТАЦІЙНІ ДЖЕРЕЛА ПЕДАГОГІЧНОЇ ІСТОРІОГРАФІЇ: ПРОБЛЕМИ ОПІКИ НАД ДІТЬМИ У ПОЛЬЩІ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 71–76. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-71-76
Номер
Розділ
Статті