ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ яК ЕФЕКТИВНА УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО зОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Алла Загородня Національна академія педагогічних наук України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-59-65

Анотація

У статті розкрито сутність понять “диференціація”, “диференціація змісту навчання”. Розкрито мету та основні завдання диференціації змісту освіти учнівської молоді. Виокремлено та охарактеризовано форми організації диференціації змісту навчання у старшій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-03

Як цитувати

Загородня, А. (2018). ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ яК ЕФЕКТИВНА УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО зОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 59–65. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-59-65