ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ яК ЕФЕКТИВНА УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО зОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-59-65Анотація
У статті розкрито сутність понять “диференціація”, “диференціація змісту навчання”. Розкрито мету та основні завдання диференціації змісту освіти учнівської молоді. Виокремлено та охарактеризовано форми організації диференціації змісту навчання у старшій школі.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-03
Як цитувати
Загородня, А. (2018). ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ яК ЕФЕКТИВНА УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО зОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 59–65. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-59-65
Номер
Розділ
Статті