УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ НА ШЛЯХУ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИТИНОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ПЕРШЕ ДЕСЯТИЛІТТЯ ХХІ ст.)

Автор(и)

  • Наталія Дічек Інститут педагогіки НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-1.38-45

Анотація

У статті узагальнено внесок українських психологів у розвиток психолого-педагогічного обгрунтування запровадження дитиноцентрованої освіти в незалежній Україні. Висвітлено теорію раціогуманістичної освіти (Г. Бал), засади генетичної психології (С. Максименко), стратегіальну теорію творчості (В. Моляко), тривимірну модель психологічної структури особистості (В. Рибалка) та результати практичної реалізації цих ідей e шкільній освіті.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-25