ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОЛЬОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-1.12-18Анотація
У статті окреслено важливість професійної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у напрямі максимального забезпечення гармонійного розвитку дитини зі спрямуванням на подальше навчання в умовах Нової української школи. Виявлено проблему підготовки фахівців до адаптаційно-ігрової (рольової) діяльності дошкільників, яка потребує додаткового, більш глибшого вивчення, зокрема дослідження досвіду зарубіжних науковців. Доведено, що відсутність цілісної системи підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до рольової діяльності дошкільників уповільнює практичне вирішення найактуальніших проблем їхнього розвитку, оскільки рольові ігри відкривають для дитини змогу вивчати природні процеси і явища навколишнього світу, розуміння, як діяти та неперервно навчатися і спрямовуватись на здобуття навичок, які їй знадобляться у подальшому навчанні в початковій школі.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-09-27
Номер
Розділ
Статті