ЗМІСТ І ЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ “ДИРИГЕНТСЬКА КОМПЕТЕНЦІЯ” У ТВОРЧОМУ САМОВИРАЖЕННІ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

Автор(и)

  • Ганна Врубель

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-175-179

Анотація

У статті розкрито сутність і зміст понять “компетентність”, “компетентнісний підхід”, “диригентська компетенція”. Автор окреслює способи формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах навчання у закладах вищої професійної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02

Як цитувати

Врубель, Г. (2019). ЗМІСТ І ЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ “ДИРИГЕНТСЬКА КОМПЕТЕНЦІЯ” У ТВОРЧОМУ САМОВИРАЖЕННІ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА. Педагогічна освіта: теорія і практика, (27), 175–179. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-175-179