ЗМІСТ І ЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ “ДИРИГЕНТСЬКА КОМПЕТЕНЦІЯ” У ТВОРЧОМУ САМОВИРАЖЕННІ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-175-179Анотація
У статті розкрито сутність і зміст понять “компетентність”, “компетентнісний підхід”, “диригентська компетенція”. Автор окреслює способи формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах навчання у закладах вищої професійної освіти.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02
Як цитувати
Врубель, Г. (2019). ЗМІСТ І ЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ “ДИРИГЕНТСЬКА КОМПЕТЕНЦІЯ” У ТВОРЧОМУ САМОВИРАЖЕННІ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА. Педагогічна освіта: теорія і практика, (27), 175–179. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-175-179
Номер
Розділ
Статті