ЧАСОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ І ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.98-105Анотація
У статті доведено актуальність постановки проблеми часової компетентності в контексті професіоналізації особистості й обґрунтовано необхідності її розвитку задля забезпечення професійного зростання та профілактики регресивного розвитку особистості. Проаналізовано основні підходи до пояснення сутності поняття “часова компетентність”, що доводить багаторівневість і складність цього феномену, а також зв'язок часової компетентності з різними особистісними характеристиками та складовими професійної компетентності. Описано місце часової компетентності у структурі професійної компетентності керівника закладів освіти та її внутрішньосистемні зв'язки.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02
Номер
Розділ
Статті