DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.87-92

ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ ОСМИСЛЕННЯ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УКРАЇНІ Й ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ НИМИ В УМОВАХ РАДЯНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ

Світлана Поліщук

Анотація


У статті розкриті витоки розвитку історико-педагогічної науки в Україні після здобуття нею політичної й економічної незалежності (з моменту розпаду Радянського Союзу і проголошення Акту про незалежність Української держави). Автор підкреслює, що ігнорування досвіду реформування шкільної освіти є однією з причин повторюваності типових помилок, гальмування і згортання реформ. На основі дослідження наукових праць провідних вітчизняних учених, нормативних актів, прийнятих директивними органами Української держави, автор аналізує питання становлення системи навчальних закладів у 20-х роках ХХ століття. Особливе місце в статті займають питання пошуку шляхів ефективного управління освітніми закладами, які почали створюватись в Україні в окреслений період.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.