ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.106-112Анотація
Стаття знайомить з поняттям “інновація”; розкриває його зміст і сутність, доводить необхідність творчого розвитку сучасного вчителя музичного мистецтва шляхом впровадження інноваційних технологій в освітній процес. Розглядаючи інноваційну діяльність як найвищу ступінь педагогічної творчості майбутнього вчителя музичного мистецтва, яка забезпечує модернізацію різних ланок загальноосвітньої, музичної освіти і сприяє розвитку сталого інтересу до опанування і впровадження в музично-педагогічну практику інноваційних технологій, автор звертає увагу на вагомість нашої проблеми в системі сучасної фахової підготовки студентів. Визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інноваційної діяльності, до яких віднесено: науково-методичні; кадрові; нормативно-процесуальні; інформаційно-комунікаційні; організаційні; навчально-технологічні; управлінські; психолого-педагогічні.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Номер
Розділ
Статті