РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІДКРИТИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СИСТЕМ НА ПРИКЛАДІ ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE КЛАСУ

Автор(и)

  • Тетяна Ярославівна Вдовичин Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка Дрогобич, Україна
  • Оксана Володимирівна Сікора Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка Дрогобич, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2022-32.7-19

Анотація

Сучасне суспільство дуже швидкими темпами адаптувалось до використання різноманітних засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Це також стосується процесу навчання. Використання ІКТ в освіті не можливо уявити без ПК й сучасних засобів комунікації, що дозволяє сформувати відкриту педагогічну систему, а також впровадити в освітній процес інноваційні технології. До технологій відкритих педагогічних систем відносяться сучасні веборієнтовані засоби, що формують відкрите освітнє середовище з доступом до навчальних матеріалів, до інструментів колективної роботи, до управлінських функцій освітнього процесу. Для закладів вищої освіти (ЗВО) найбільш яскравим прикладом використання технологій відкритих педагогічних систем є впровадження та практичне застосування технологій дистанційного навчання, хмарних сервісів тощо. Перевагою додатку Класу від компанії Google є можливість комбінування вище наведених сервісів та технологій, який володіє потужними функціональними можливостями, є простим у використанні та зрозумілим. Для пересічного користувача наявність власного аккаунту від Google відкриває доступ до Класу, який можна наповнити для провадження освітньої діяльності. Функціональні можливості Класу дозволяють обмінюватись навчальною інформацією у різному вигляді, планувати та виконувати наперед поставлені завдання та проводити контроль знань досить швидко та якісно. У статті було практично проаналізовано етапи створення та наповнення Класу від сервісу Google для організації дистанційного навчання для ЗВО та доступ до хмарного сховища даних, як впровадження технологій відкритих педагогічних систем в освітню діяльність. Також описано використання Google Класу для навчальних цілей та аспекти його налаштування як для процесу навчання, так і для контролю знань студентів закладів вищої освіти.

Біографії авторів

Тетяна Ярославівна Вдовичин, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка Дрогобич

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри інформатики та інформаційних систем

Оксана Володимирівна Сікора, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка Дрогобич

кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри інформатики та інформаційних систем

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-26