ПРОБЛЕМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-31.186-196Анотація
У статті здійснено аналіз проблем організації роботи концертмей стера в умовах дистанцій ного навчання у мистецьких закладах освіти з використанням системного підходу. Описуються знання, уміння, навички та якості, якими необхідно володіти концертмей стеру для повноцінної професій ної діяльності. Концертмей стерське мистецтво розглядається як важлива і невід'ємна частина музичного виконавства й освіти. По праву цей вид діяльності належить і до музичної педагогіки. Відзначено універсальний характер діяльності концертмей стера, якийпоєднує виконавську та викладацьку справу. Виявляються важливі аспекти та специфіка роботи концертмей стера зі студентами-музикантами з використанням дистанцій них технологій . Проаналізовано низку праць, у яких автори оперативно відреагували на впровадження дистанцій них форм роботи у сфері музичної освіти. Розглянуто основні напрямки роботи концертмей стера, переваги та недоліки при онлайн взаємодії з солістом або ансамблем. Наголошується увага на програмному забезпеченні, яке може використовуватись для індивідуальних та колективних занять, це – Zoom, Google Meet, Skype, Viber, Messenger, Telegram. Усі вони відрізняються за кількістю можливих учасників та не всі можуть бути застосовані для групових занять. У них надається можливість створювати якісний відеозв’язок, що дозволяє учасникам обговорити драматургію музичного твору, проаналізувати художньо-образний зміст, окреслити проблемні питання, що виникають у процесі виконавства. Постій ною практикою має бути зворотнійзв'язок зі студентами та контроль опанування ними творів.