ХУДОЖНЬО-ІНТЕГРАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-288-295Анотація
Стаття присвячена віднайденню шляхів оптимізації процесу патріотичного виховання молодших школярів. Науковому осмисленню піддаються питання сутності і змісту патріотичного виховання як педагогічного феномену. Окреслюються механізми поєднання акторської, музично-виконавської, образотворчої діяльності, а також кінематографічних засобів у процесі ознайомлення школярів із народними святами, обрядами, що уможливлює цілісне формування уявлень про багатство вітчизняної мистецько-культурної спадщини, стимулює розвиток патріотичних відчуттів і оптимізує процес патріотичного виховання молодших школярів загалом.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02
Як цитувати
Борисова, Т. (2019). ХУДОЖНЬО-ІНТЕГРАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА. Педагогічна освіта: теорія і практика, (27), 288–295. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-288-295
Номер
Розділ
Статті