ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПРАВА В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Петро Ситник Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.110-115

Анотація

У статті розглянуто педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів права в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти. Проаналізовано особливості компетентнісного підходу до сучасної вищої юридичної освіти, схарактеризовано класифікації інструментальних компетентностей, які існують у сучасній педагогічній науці, виокремлено ті, які повинні формуватися у майбутніх юристів під час навчання, а саме: здатність до аналізу і синтезу, письмові та усні комунікаційні вміння рідною мовою, здатність самостійно знаходити й аналізувати інформацію з різних джерел, зокрема, користуючись засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02