САМООСВІТА ВЧИТЕЛЯ У СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ 1917–1920 рр.

Автор(и)

  • Інна Лебідь Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.64-71

Анотація

У статті зроблено спробу розкрити та проаналізувати передумови, які спонукали розвитку самоосвіти вчителів (1917–1920 рр.), що характеризувалося посиленням практичної спрямованості та зміцненням соціальної бази, з одного боку, та інтенсивною розробкою технологічних основ, з іншого. Зокрема, потяг до знань, активізація просвітницької діяльності органів місцевого самоврядування, поширення позашкільної освіти, підвищення рівня грамотності і стало підґрунтям для зміцнення практичних основ самоосвіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02