СОЦІОКУЛЬТУРНІ УМОВИ ОСВІТНЬО-ПРОСВІТНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ КИЇВЩИНИ У ХІХ СТОЛІТТІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.54-59Анотація
У матеріалах статті проаналізовано характер освітньо-просвітницького розвитку Київщини впродовж досліджуваного періоду, який відбувався в умовах перехресного впливу ендогенних та екзогенних чинників. У ході теоретичного аналізу проблематизовано концептуальність і визначальність впливу на освітньо-просвітницьку реальність столичного регіону визначеної низки соціокультурних умов. Доведено, що соціокультурні умови вітчизняного освітньо-просвітницького розвитку відбувалися завдяки подвижницькій ініціативності небайдужої київської громади, яку репрезентували знакові в історії світочі досліджуваної епохи. Інструментарієм дослідження виступив хронологічно-змістовний, історико-педагогічний та порівняльний методи. Завдяки залученню цінного методологічного інструментарію вдалося досягти визначеної дослідницької мети та проблематизувати тематику дослідження з перспективою її подальшого поглиблення у наступних дослідницьких розвідках##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02
Номер
Розділ
Статті