НЕПЕРЕРВНІСТЬ ЕТАПІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ, ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Олена Дутко Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-40-46

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність забезпечення в процесі підготовки фахівця в закладах вищої освіти неперервності етапів виробничої практики, інтеграції навчальної та практичної діяльності як необхідної умови реалізації компетентнісного підходу, запропоновано її логічну поетапну реалізацію на основі програми підготовки магістра.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02

Як цитувати

Дутко, О. (2019). НЕПЕРЕРВНІСТЬ ЕТАПІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ, ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Педагогічна освіта: теорія і практика, (27), 40–46. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-40-46