НЕПЕРЕРВНІСТЬ ЕТАПІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ, ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-40-46Анотація
У статті обґрунтовано необхідність забезпечення в процесі підготовки фахівця в закладах вищої освіти неперервності етапів виробничої практики, інтеграції навчальної та практичної діяльності як необхідної умови реалізації компетентнісного підходу, запропоновано її логічну поетапну реалізацію на основі програми підготовки магістра.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02
Як цитувати
Дутко, О. (2019). НЕПЕРЕРВНІСТЬ ЕТАПІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ, ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Педагогічна освіта: теорія і практика, (27), 40–46. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-40-46
Номер
Розділ
Статті