ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ РЕФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У КИТАЇ В ПРОЦЕСІ ЇЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Алла Козир Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна
  • Елеонора Кучменко Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-95-99

Анотація

У статті розглядаються етапи реформування музично-педагогічної системи освіти у КНР відповідно до потреб процесів глобалізації науково-технічної та гуманітарної освіти; згідно з реформаторськими програмами визначається методика реалізації їх на практиці щодо впровадження необхідних шляхів перетворення в плані ефективності механізмів підготовки студентів-музикантів до майбутньої професійної діяльності. Аналізується досвід підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у Китаї, окреслюються певні особливості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08

Як цитувати

Козир, А., & Кучменко, Е. (2019). ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ РЕФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У КИТАЇ В ПРОЦЕСІ ЇЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 95–99. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-95-99