ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ РЕФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У КИТАЇ В ПРОЦЕСІ ЇЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-95-99Анотація
У статті розглядаються етапи реформування музично-педагогічної системи освіти у КНР відповідно до потреб процесів глобалізації науково-технічної та гуманітарної освіти; згідно з реформаторськими програмами визначається методика реалізації їх на практиці щодо впровадження необхідних шляхів перетворення в плані ефективності механізмів підготовки студентів-музикантів до майбутньої професійної діяльності. Аналізується досвід підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у Китаї, окреслюються певні особливості.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Як цитувати
Козир, А., & Кучменко, Е. (2019). ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ РЕФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У КИТАЇ В ПРОЦЕСІ ЇЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 95–99. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-95-99
Номер
Розділ
Статті